bara sandlådan som fattas..

sitter på arbetsplatsen och har gömt undan mig för "mina" boenden för stunden. De i sin tur sitter och tjurar ihop i matsalen:

tant 1: JAHA. så måste jag sträcka mig också.. herreguuu...
tant 2: MEN DU KAN JU FLYTT DE NÄRMRE!
tant 1: Hur ska det gå till då ? TALA OM DET FÖR MIG DU SOM KAN ALLT
herre: är man svensk mästare måste man vänta tills det kommer en ny svensk mästare och tar ens plats
tant 1: Och vem har frågat DIG DÅ ?
tant 2: ALLA FÅR PRATA
tant 1: ja jag har inte sagt nåt annat
tant 2: Vad gjord du nyss då ? det var PRECIS vad du sa!
tant 1: Jaså!!! NEJ NU!
elin: Men SNÄLLA ni....
herre: Det är att äta mat och hålla käft som gäller!
tant 1: Ja var tyst DU DÅ !
tant 2: MEN DU BESTÄMM INT VEM SOM SKA FÅ PRATA OCH INT!
herre: nää just det. Alla får prata. liiiika myyyycket!

and round and round and round it goes.


Someone bring me a hink and a spade!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha! vet nog vilka sköningar det är..

2008-06-16 @ 21:07:23
URL: http://vamilla.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hahaha! vet nog vilka sköningar det är..

2008-06-16 @ 21:07:47
URL: http://vamilla.blogg.se/
Postat av: Mari

Hahahaha ja jag vet precis på vilket plan du varit idag

2008-06-16 @ 21:35:00
URL: http://darkashes.blogg.se/
Postat av: anli

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG DÖR SÅ ROLIGT DET HÄR ÄR. hur jag kan finna sån enorm lycka (okej, man skrattar i 1 min åt ngt man läser på internet och kallar det "enorm lycka", vilket fint liv jag lever) men det är så bra.

ALLA FÅR PRATA ALLA FÅR PRATA ALLA FÅR PRATA ALLA FÅR PRATA ALLA FÅR PRATA ALLA FÅR PRATA ALLA FÅR PRATA ALLA FÅR PRATA

2008-06-16 @ 22:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0