onsdag

Syster är hemma från Spanien, jag är här och hälsar på!
Passade även på att inventera hästsaker som jag haft ståendes här.
Resultatet:
3 schabrak, varav ett oanvänt!
2 regntäcken, det ena skitigare än det andra.
1 fleecetäcke fullt av spån.
1 ländtäcke fullt av spån.
2 leriga benskydd

Bra att man tvättar innan man lägger undan!
Hursomhelst har jag lånat pappas lagårdstvättmaskin nu och tvättar för fullt, efter att pappa visat hur maskinen fungerar.
Det var väldigt viktigt att jag väntade på honom och lät honom instruera mig innan jag satte igång att tvätta.
Lägg i tvättmedel - och tryck på "start".
Bra att du lär mig detta far! Det är ju inte så att man har hanterat en tvättmaskin förr!

Nåväl. Nu blir det pizza!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0