jag har hammaren beredd under kavajen

Har tagit bort länkarna nu. ha-HA.
Tar man så får man fan ge lite också.
Nä men allvarligt så har jag funderat lite på det här med bloggar, bloggande, bloggerskor, och igårkväll kom ämnet åter upp.
Det finns skribenter som ägnat hela sin livstid åt att skriva olika former av texter och inte tjäna en krona, och så kommer det en 17-åring, som inte kan stava, med värderingar lika värdelösa som sina blogginlägg och kör om dem fullständigt genom att bli Sveriges största blogg och därigenom håva in skandalösa summor.
Sponsrade bloggar överhuvudtaget, över min döda kropp!

Jag är inte sponsrad, jag tjänar inga pengar men jag har iallafall rätten att skriva precis vadfan jag vill!

Ya basta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0