outside

Snart är det dags att börja jobba igen, vad ganska få vet är att jag ska gå ner i procent ett tag.
Både för att jag måste, och för att jag behöver.
Så kanske jag kan bli en mer dräglig människa att umgås med, och som faktiskt kommer ha tid att umgås!
Men den stund jag finns på jobbet, så ska jag och mari sitta vid datorn och skråla till denna UNDERBARA låt:




All the times
That I've cried
All this wasted
It's all inside
And I feel
All this pain
Stuffed it down
It's back again
And I lie
Here in bed
All alone
I can't mend
But I feel
Tomorrow will be okay

Kan det bli mer sanning än så ?
God natt!

Kommentarer
Postat av: Mari

jaaa d kommer vi verkligen. Den e ju helt underbar. MEn gumman hur många procent ska du jobba då

2008-07-23 @ 11:17:26
URL: http://darkashes.blogg.se/
Postat av: e

75 % =)

2008-07-24 @ 11:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0