hundtricket

Jag är singel sen ett knappt år tillbaka. I nuläget tycker jag det är jäkligt skönt, men jag ska inte sticka under stolen med att jag under årets lopp gjort några tafatta försök att ändra på det. Resultatet har varit varierande, jag kvarstår dock som singel.
Mina vänner har frågat om jag inte ska testa hundtricket helt enkelt.
Vad kan gå fel med en supersöt staffemadam med världens snyggaste singel-ägare ?
Jo det ska jag tala om för er.
Det är inga problem att locka till sig män av alla former, åldrar och varianter när Ninja är med.
Hon är en älskvärd liten dam som lätt drar till sig uppmärksamhet.
Problemet är att hon verkligen drar till sig ALL uppmärksamhet.
Det blir aldrig något över till hennes matte!

Skulle jag lyckas få hem något manligt sällskap, (vilket faktiskt hände alldeles nyligen, dock endast en vänskaplig sådan) så ser Ninja till att det absolut inte sker något som hon inte får vara med på.
Råkade jag vidröra min väns arm eller liknande så kom Ninja flygande som ett JEHU, för att därefter placera sig mittemellan mig och mitt sällskap.

Så nej mina vänner, för mig är hundtricket inte ett fungerande raggningsknep.
Jag får fundera vidare.
Under tiden lever vi vidare som singlar, jag och min hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0