hormonerna talar

Jag kan mycket väl tänka mig att min kropp är besviken på mig.

Äggstockarna tillsammans med livmoderm talar:
-"26 år och har inte ens en tanke på att producera en unge än. Förjävligt! Om du visste vilken jävla process det är att sköta det här homonbestyret. Här startar vi upp en process som pågår i VECKOR, och vad FaAN får vi för det ? INGENTING!!! Du tittar ju inte ens åt en karl, nä nu jävlar, nu går vi ut i strejk! Vi förtjänar bättre än såhär!"

Och så strejkade de ett tag, no period på 2 månader. Gav mig tid för eftertanke, kanske skapade det ett litet liiiiitet sug efter en bäbis, för nu:

Äggstockarna tillsammans med livmodern talar:
-" HaHA! Nu du din jävel, ska du få veta att du lever!!! Nu ska du få igen för all skit du kastat i ansiktet på oss varje månad genom att inte bli med barn. Fram med rivjärnet!!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0