det lustfyllda med att jobba natt:

* Det står klart att trots min lediga vecka har penschisarna inte glömt hur man trycker på larmknapparna.
 Det kan gälla allt ifrån mystiska män till absolut ingenting.
Mina två topplarm för natten:

b= boende, e = jag

*larm nr 1 *
e: hallåja
b: mm
e: javavilldu?
b: JA VADÅ ?
e: VAD VILL DU ?
b: ja VAD VILL JAG. JAG VILL INGENTING!!!! DU BEHÖVER INTE SKRIKA!!
e. nä ok
b: GODNATT!! *argt*

*larm nr 2*
e: hallåja
b: ja-ha-ha-ha-ha
e: vill du ha hjälp med något ?
b: det är nåt LURT med det här!
e: jaså
b: spyderier och dumheter
e: jaså
b: och INGEN har varit här och pratat med mig
e: fast jag var ju hos dig för inte så länge sen
b: ja.. det kom ju in nåt spydigt fruntimmer och sa nåt dumt!
e: ja-a
b: ja..
e: godnatt då!
b: ja godnatt!

*Penschisar sover aldrig,
jag kan härmed slå död på myten om att pensionärer är ett sovande folk. Det är aldrig det spatseras runt så friskt i korridorerna som nattetid. Det ska ropas hallå och det ska flyttas möbler, det ska frågas om mat och det ska rymmas från avdelningen. Jag antar att jag själv kommer bli likadan. Jag hoppas då det iallafall!

*Det visas inget av värde på Tv.
But I like it. Just nu väntar jag med spänning på hemsökta hus. starring den alltid så skärrade brittiska kvinnan, orber och ett miffo till medium.
Tror jag för övrigt blivit lite skadad av det programmet. När Lars tog kort inne i frösö kyrka och en ljuspunkt fastande på kortet var jag tvärsäker på att det var en ORB.
Vid lite närmre research kunde det konstateras att det endast var en reflex från en övervakningskamera.


Exempel på en orb


Kommentarer
Postat av: C

hehe jag kan aldrig få nog av nattlarmen!! Man borde spela in och kopiera och ge ut som ljudböcker och dela ut gratis till deprimerade, det kan bli hur stort som helst!! De e ju 10000 gånger bättre än dom där böckerna där fula barn säger dumma saker, och sånna böcker ser man ju överallt.. Fasst jag måste säga efter 40 timmar med sånna larm så vad det ganska skönt och kliva av gå hem sänga av och inte bry sej mer, för den här veckan iaf:) Denna affärsverksamhet måste dock bedrivas av någon närstående lr om vi kan få med oss nån från FRA som kan hjälpa oss att avlyssna, när vi gör verklighet av våra planer att dra till skogs vill säga..

2008-07-12 @ 17:30:36
Postat av: ANNELIE½½!!

HAHAHAHAHA MERA LARM!

och jag lärde mig just vad en orb var för ngn dag sen. trodde innan att det bara var ett dataspelsVÄSEN.

2008-07-13 @ 13:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0