snyggaste asset i stan


Det tycks ha varit väldigt mycket fokus på min rumpa idag...

lite dialoger från dagen:

K= kollega
B= boende

( situationen är att kollegan skjutsar den rullstolsburne mannen i en korridor och jag går ca 10 meter framför dem)

B: Henne känner jag igen! Det är ELIN!
K: ja det är alldeles rätt. Tänk att du har så bra syn!
B: När det gäller fina flickor har jag bra syn!
K: hehe
B: och hennes FINA RUMPA skulle jag känna igen PÅ FLERA MEEETEEEERS AVSTÅND!

håhå. får man höra sånt av en nittioåring måste man ju tro det. Tänk så många rumpor man måste ha sett i sitt liv när man passerat 90!

( senare, samma man och jag. Jag sneglar bakom axeln på migsjälv och ser att han spanar in min göt)

E: Haha..SPANAR DU IN MIG ??
B: ....JA... det gör jag..
E: jag ser det!
B: men frågan är, SPANAR DU IN MIG ?
E: hehe Självklart!
B: ha-HA! DET tror jag vad jag vill om, vackra flickor som du har många ögon på sig, och jag tror att även du har ögon på dem.
E: må så vara...

se vad de kan, gammfolket. Hoppet är det sista som lämnar kroppen sägs det, men även förmågan att flirta tycks sitta i in i det sista.

På Fredag ska jag gadda mig. Inte rumpan dock,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0