slentrian...

Jag får sällan som jag vill nuförtin, idag var ytterligare ett exempel på det när jag var den enda (obs! verligen den enda!) som inte fick platsen jag önskat på jobbet.
Hör jag ett enda GNÄLL sen från de som fått plats där jag önskat så smäller det, och då tänker jag banne mig tjursitta på min plats på boendet. Så barnslig är jag!
Hursomhelst så blir det säkert bra ändå tillslut men just precis idag suger det.
 Idag suger allt.
Jag är en rastlös person tydligen, och just nu händer inget. Allt, exakt allt, hände inom loppet av  typ tre månader.
Min förhållande tog slut, jag träffade nån ny, det tycks också ha tagit slut, jag kraschade bilen, jag bytte lägenhet, jag blev sjukskriven, jag drog till thailand och kom hem.
Där tar det slut.
Har allt som ska hända för ett år framöver redan hänt eller vadå ?
Jag är bitter! Skitbitter. Jag är så bitter så jag tänker inte ens citera Robert Gustavssons imitation av Tony Richardsson. Jag tänker inte ens göra mig ironisk över det. Kalla fakta bara!

Träffar jag inte en ny kille så måste jag antingen flytta eller byta jobb.
Något måste hända.

Jobb jag kan tänka mig:

1)maffiaboss

2)statschef

3). inget mer

Män jag kan tänka mig:

1) johnny depp

2) jude law

3) per moberg (!!?)

4) vadsomhelst 01:45 Lördag natt.

Platser jag kan tänka mig:

1) frösön

2) ancapulco



Ballan !!

lägger upp en bild på en fin liten tjej som gör mig sååå  glad just nu iallafall.
mosters godbit.
image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0