jag lär mig aldrig något - jag lär ut!

Swedbank Privat - är den mest besökta sidan just nu, från min dator sett.
Varje gång blir resultatet lika sorgligt.
Och som det INTE vore nog så fick jag idag ett sk. ÅTERKRAV.
Återkrav från csn, som jag någonstans inom mig visste att det skulle komma.
11 000 lax ska jag punga ut med i slutet av  mars. Bara till dem.

Helst vill jag ringa till csn, skratta lite generat i luren och förnöjt förklara att "nu är ni väl lite tidigt ute ändå, första april är ju inte förrän om en månad och det är ju bara då man får luras.."

Hursomhelst. Skrattade bara åt den räkningen, det har ju alltså gått så pass långt.
Slår man ihop denna månads räkningar med nästa så är jag uppe i kanske 35 000

K föreslår att kanske ändra på min livsstil, men det enda jag kan tänka mig att ändra är att möjligen föröka min lön.
Jag kan liksom inte dra in på något.
Det är bara jävligt olyckligt att det blivit såhär nu i februari o mars. Men sen ska det väl ordna sig.
Hoppas jag.
Ska skaffa en budget nu för såna här "små" överraskningar, ifall de skulle bli fler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0