jag bara undrar, när ska JAG få vara med i fångarna på fortet ?

Ok..
räknade just ut att jag gjort 61 arbetstimmar på 5 dagar.
Känns både och,
Bra med tanke på att telefonräkningen från bl.a thailand damp ner idag. Tung var den. Så pengarna behövs ju. Tydligen.
Dåligt med tanke på att jag missat mycket socialt umgänge med både vänner och syskon.
Inte träffat varken lillebror eller lillasyster på över en månad. Illa!
Bara hunnit träna en gång, och det var i Onsdags eftermiddag. Då var både jag och Mattan så trötta, hungriga och griniga så det blev inte nån nämnvärd träning heller. 30 minuter på crossen sen LITE mage. På en timme hade vi hunnit byta om, träna, duscha, byta om igen, sminka oss och en halvtimme senare hade vi även hunnit käka varsin GI-tallrik på PAUS.
Och O. då ? Vart har han tagit vägen ? *poff* borta...

Hmm, undrar om jag verkligen lever. Jag kanske har blivit ett spöke. Jag kanske bara TROR att jag finns, ungefär som i filmen Ghost med Patrick Swayze, eller the others.
Fast då skulle väl inte jag kunna sitta vid msn nu... eller sitta på  nattjobb på Petunikan.

Hmm nåväl. Imorgon åker jag till Kramfors och förhoppningsvis har jag med mig en sasha hem.
Hon har verkligen tagit sig an mitt hjärta, och ändå har vi inte träffats än. Får se hur det blir imorgon. Är nästan lite nervös fast självklart mer glad och uppspelt. Kommer nog bli svårt att somna inatt, trots att jag är rejält trött nu.

Dagens roligaste larm lät iallafall såhär;
E= JAG
B= gubbe

E: HALLÅ!
B: ja.. hallå! Hej!
E: ville du något ?
B: Linda hon Hajar hon!
E: ...jaha
B: ...Kanske du med!
E: eh... ja.. ?
B: Ja....bra! Hejdå!
E: ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0