ja tvoi sluga

jag är din slav!

,,

skoja !



Eftermiddagen och kvällen bjöd på familjesamkväm av sällan skådat slag. Lyckades träffa alla syskon, alla syskonbarn och alla föräldrar.

Hos mammsen blev det fika, gitarrplink och pirat-ön. Jag och syrran hade battle över vem som hade värst räkning, hon vann. Inte ens min mobilräkning kunde slå hennes elräkning. Så var det med det då. ALDRIG får man ha roligt...

Hos pappsen bjöds det pizza, kaffe och conan barbaren. Hann även träffa lillebror i cirka tio minuter. rekord!:

e: "var  är du ?"
o:" på stan"
e:" vad har du gjort ? "
o:" varit på stan..."

... så informativ han är, min älskade bror !

Nu behöver jag inte träffa dem på ett par veckor, och det är nästan lika skönt det.
 
Imorgon blir en elin-dag och det ska bli riktit skönt. Fixa här hemma och kanske träna lite.
Mobilen ligger ljudlös i köket och där får den stanna tills jag känner för att vara anträffbar igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0