happy valentines day

PGA baksmällan som råder blri det inget större utlägg om gårdagen/kvällen/natten. Det var roligt, trevligt och som vanligt när jag umgås med marie och malle aningen galet. Ute på G3 var det packat med träningsklädda tyskar och norrmän, i tisha, träningsbyxor, tubsockar och TOFFLOR..
Jag drack mig till sinnes men lyckades ändå  på något sätt hamna i framsätet på perkkas taxi och den tog mig hem till Marie efter stängning. Jag och Marie skrålade oss genom östersund och hela lillsjön innan vi slutligen däckade exakt samtidigt efter en portion makaroner.
Lägger upp lite bilder så får ni se och dömma själva.

image8

image9
image10
image11image12image13image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0