en rubrik

Huvva så lejsamt det börjar bli. Jag är verkligen inte van att vara hemma såhär mycket från jobbet heller... Jobbet är ju som ett andra hem för mig, eller är det mitt eget hem som är mitt andra hem ? hmm...
Åker iaf ut till P snart och blir väl där tills det är dags att dra neråt klövsjö, syster ska absolut se vm-invigningen innan vi kan åka och jag är lite för snål/trött för att ta egen bil så vi lär nog inte vara där förrän framåt 22-23 nångång.

Anyway, inatt lämnade nog de sista resterna av tradolan kroppen vilket visade sig i en rad sjuka drömmar. Jag drömde om  stora tarantellor,( ungefär i samma storlek som de gigantiska spindlarna i Zelda- ocarina of time), om poolfester, om kvinnor i Burka och om Ola. Stackars Ola som är så snäll, jag är alltid så arg på honom i mina drömmar. Det här var inget undantag...
Tur jag sov själv iallafall för det lär ju ha snackats en del sömnspråk.

Nu ska jag dricka lite mer kaffe, svälja ner en kåvepenin och fortsätta irritera mig över att vissa på facebook " have restricted privacy settings" så jag inte kan se några foton. ta åt dig erik!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska försöka fixa till det...

2008-02-09 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0