broke

dagens citat:
"note to self - stop doing anything!"
- Homer Simpson.


ja herregud en sån dag, får lön 13500 (pga två veckors semester blev det inte mer )
Har utgifter för 15500.
Det ni!
Har någon en bra lösning på den ekvationen så kan ni tala om det för mig.
Hursomhelst, Frida gav mig ett gott råd:

"det brukar ju alltid ordna sig, det brukar ofta ens föräldrar se till"

"föräldrar" i mitt fall är mamma, alltid mamma.
Och mamma såg till att det ordnade sig, även denna gång.
Thank god för det.


En positiv sak som sker är att utskick om löneförhöjningen kommer snart, antingen i veckan eller nästa.
Kan ju inte gärna bli sämre ?


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad härligt "pappa betalar" jag lät när du citerade mig, haha :D

2008-02-26 @ 22:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0