äntligen hemma

från jobb och natten från helvetet.
Haft kanske 10 larm inatt, från samma person. Och varje gång måste jag vakna, klä på mig och gå  och se vad han sysslar med. Och varje gång ber han mig "gå i graven"," dra åt skogen" etc...

vid 04:45 har vi följande dialog:

-: ÖPPNA RÅ!!!
E: Det är NATT nu
:- DET ÄR MORGON !!!!!!!!!!!!!
E: NEJ! DET ÄR NATT!!
-: JAG TÄNKER KLIVA UPP!!!
E: NEJ DET GÖR DU INTE. DU GÅR OCH LÄGGER DIG NU!! Det är FORTFARANDE MÖRKT UTE!
-: DET SPELAR INGEN ROLL!!! DET ÄR MORGON!
E: NU JÄVLAR GÅR DU OCH LÄGGER DIG GENAST!!!!!!!!
-: JAG SKA FLYTTA HÄRIFRÅN SÅ JAG SLIPPER SE DIG!!!
E: JA JAG HOPPAS JAG SLIPPER SE DIG MED!
*slam* ( dörr som smälls igen )

ååååhhh.. mitt humör är inte världens underbaraste under den här tiden på dygnet. INte han heller. Det är det å andra sidan aldrig.

Har haft lite kontakt med ägaren idag igen, hon vill att jag ska ta en av Sashas valpar istället. Men jag vet inte om jag har tiden som krävs för en valp. Kan ju inte gärna ta ledigt mer nu heller. Vill gärna spara semesterdagarna, de få jag har kvar. Samtidigt som jag så gärna vill ha en och mysa med nu när vårvintern närmar sig.
suck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0