agent orange

vet inte om det är pencillinet eller min hjärna som ställer till det , men jag och mat funkar inte så bra nu.
Jag kommer verkligen inte på något alls jag vill ha, och vill jag inte ha det så äter jag det inte.
Mammas råd, min oroliga lilla mamma, var att gå ner på affären för att se vad som jag kunde tänka mig.
Jag gjorde det, och kom hem med två blodapelsíner.
Av allt som finns att köpa på Coop Konsum Frösön så var två blodapelsiner allt jag kunde förmå mig att svälja ner. Så jag köpte dem.

Nu har jag ätit en och kan dra följande slutsats:

1)
skalet på apelsinhelvetet var ca 3 cm tjockt.
När jag skalat den återstod - Ingenting!

2)
Innanmätet på den sk. blodapelsinen är ju för fan GULT.
Det är en vanlig jävla apelsin jag köpt.
Jag har blivit lurad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0