whiplash



Ja, nu är jag inne på fjärde dagen av vad man skulle kunna kalla ett skov. Gör så jäkla ont till och från så det går inte att beskriva. Jobbar dock ändå för jag har inte hjärta eller ekonomi att sjukskriva mig, och blev nu dessutom inbeordrad att jobba dubbelt i helgen, eftersom det inte helt oväntat droppade in ytterligare en sjukskrivning.
Känns inte så lockande men jag hoppas det kommer synas på lönen, och det verkar som ett rätt ok gäng att jobba med i helgen. Förhoppningsvis....
Hade lite prat om gnäll idag med chefen och Lena, första dagen jag kom hit efter semestern möttes jag inte av ett "hej" utan direkt gick en person på och berättade hur jävlig natten hade varit och vilket dåligt väder JAG måste ha haft på min semester!? ( det sista jag kan klaga på är vädret). Kände hur humöret, som faktiskt var ganska bra tidig morgon till trots, sjönk lägre och lägre allteftersom denna människa lät käften glappa.
Jag försöker vara en sån som inte låter mig påverkas av andra, men att ens testa på det tänket före klockan 10:00 är inget förutom en bisarr överkurs för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0