utvärdering av natten

Nu när det äntligen ljusnat ute och det snaaart är dags att gå hem.

1* Frank ringde. Helt bisarrt men kul! Han ville bara höra om jag var full. Det var jag inte. Vi la på.
2* MSN har bjudit på mycket underhållning in på småtimmarna. Det tackar jag för!
3* SMS-konversationer
4* Ett fåtal larm, bara ett argt!
5* Halsbränna och illamående som vanligt
6* Uppdatering av bloggen och andras bloggar
7* Stickat några varv till på hundtäcket


Nu ska jag koka kaffe till mina kollegor som snart kommer börja droppa in.
Sen hem, tvinga Ninja att kissa ( detta sker alltid under tvång vid den här tiden ) och sen STÄNGA AV mobilen och sova tills jag vaknar. Vilket förhoppningsvis inte är före två iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0