Terror at konditorivägen

Okej, nattpasset har precis börjat, och jag inleder det med skräck.
Fick ett larm från en dam några minuter efter att jag börjat, som bröts.
Tänkte inte mer på det utan traskade till henne strax efteråt.
Då är kvinnan helt utom sig av oro;

- Åååh vad bra du kommer, herregud den där OTÄCKINGEN har ju varit här igen
- Vilken otäcking?
- JA, den där varelsen du vet, jag har ju berättat för dig om han, den med Svans! Jag trodde han hade tagit dig!
- ....
- Han sa han skulle ta dig förstår du, jag blev ju orolig!


Okej. Bara 9 timmar kvar....


Kommentarer
Postat av: Veronica

hehe jadu de är kärt att jobba... inte konstigt man vill vina ibland efter att ha jobbat mycket, tycker de kommer lite kommentarer så ja kommenterar lite =P de e ju som skoj att få några då & då...

2008-08-24 @ 22:15:04
URL: http://ztumpan83.blogg.se/
Postat av: C

ja passa dej för han med svans, han kan krypa längs skuggorna i taket efter dej och flina kåt och hysterisk, han vill lukta på dej..

2008-08-24 @ 22:32:35
Postat av: ANNELIE½½!!

HAHAHAHA ÅH HERREGUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU-HU-UD.



den sista meningen, "Han sa han skulle ta dig förstår du, jag blev ju orolig!"



1. vadå TA DIG? ta dig som med storm eller ta dig som att gräva ned dig i ett dike eller ta dig som i en boxningsmatch?



2. HON blev orolig? och hon har ändå just mött denna otäcking men blev ändå mer orolig över DIG än över henne SJÄLV som just blivit informerad om dess existens?



jag tar bort ditt nummer från min mobil nu, ifall otäckingen skulle kunna spåra mig så.



ajö.

2008-08-25 @ 21:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0