sodomerad dygnsrytm

Den här natten har iallafall gått som en dans.
Snart är klockan halv fem, då är det simpsonsdags till klockan fem.
Sen kanske jag kan slumra en halvtimme till halvsex.
Därefter blir det lite stök med tvätt, lite tillsyner och nån medicin.
SÅ SKÖNT när alla för en gångs skull sover!

Och på något sätt så är det alltid lite lättare att jobba natt på helgerna, då folk är mer vakna i regel.
Har fått sena sms från både höger och vänster och så har ju C ringt inte bara en utan t-r-e gånger!
Det ni! Kallas för lycka för en uttåkad jävel!

Min kropp däremot pratar ett annat språk.
Mår illa och har halsbränna, vilket jag aldrig brukar ha.
Antar att det beror på min sodomerade mat&sovklocka.

Kommentarer
Postat av: C

ja föfan jag kan det här med DUI (dailing under influense).. :)

2008-08-23 @ 13:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0