oraklet 118100

smsàde mitt namn till 118 100.
Fick följande svar:
"Elin är en helskön tjej på 26 år. Hon är en social och utåtriktad person som sällan visar sura miner. På fritiden gillar hon att umgås med vännerna och gå på Östersunds superspännande stad. 118100 tror att Elin var på STorsjöytan i helgen och såg Håkan Hellström och  Magnus Uggla. Trevlig helg!"

Helskön är jag!
Social och utåtriktad är jag.
Sura miner försöker jag iallafall jobba på att sällan visa.
Gillar att umgås med vännerna stämmer inte. Jag älskar att umgås med dem.
Gå på Östersunds superspännande stad.. nja...
Storsjöyran stämde, men Magnus Uggla och Håkan Hellström såg jag då inte, med ett tunnelseende ser man sällan något överhuvudtaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0