men duurå!

Jäklar vilken lugn natt det här har varit, har knappt haft några larm, om man inte räknar första timmen då jag blev bombaderad av dem.
Helt dött ute också. Har stått i fönstret och stirrat ut som en annan gast, inte en människa, inte ens en bil inom synhåll.
Lika bra det kanske, hade väl fått en hjärtinfarkt om jag sett något.

Kom på att om någon nu skulle se mig stå där skulle nog även de bli rätt skraja.
En mycket mycket trött, likblek varelse. Iklädd en mörk hood med luva, som står blickstilla och stirrar ut.
Det är lite lie-mannen över det hela.

Detta bär jag, natten till ära:
1 par vita lacoste-skor som skulle ha pensionerats efter fäviken.
Svarta jeans från eve of eden som legat gömda i gardroben
1 rosa/vitt "billabong"-linne. köpt i thailand.
1 tisha från bikbok med ett par förälskade ärtor på... Peas & love.
1 mörkblå hood. "puma" - köpt i alanya.
1 Peak-mössa. Bara för att jag vet att Ola tycker det är så jävla hett med mössa inomhus. Synd att mobilen är trasig annars hade man ju kunnat smsà en bild på underverket.
1 par brillor. Måste fixa linser. Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0