jag blir så arg

Åter på jobbet, precis avklarat morgonstöket och väckt Ninja , som brukligt föredrar hon att sova några timmar till ihopkrupen här på soffan medan matte jobbar.
Sitter nu med en kopp kaffe vid datorn innan det är dags för nästa ryck, och går in på blocket "bara för att".
Tycker alltid det är kul att titta på både häst- och hund-annonser, trots att jag inte kommer köpa några fler. Alltid kul att titta på staffevalpar eller se om nån man känner ska sälja sin pålle.
Dessvärre ser jag mest bara tragiska annonser.
"säljes pga utökning i familjen ;) "
För mig är det obegripligt hur man kan skaffa en hund utan att ha tänkt igenom det, speciellt då hunden är under ett år gammal. En graviditet vara väl 9 månader? och det går tolv månader på ett år. Antingen måste barnet ha varit på planeringsstadiet eller rentav redan tillverkat då de skaffade hunden.
Tänker man inte igenom det då ?
Jag blir så trött på dessa oseriösa människor som velar om liv på det här sättet.
Tackolov känner jag ingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0