inspirerad ?

Har så otroligt mycket kreativitet som bara vill ut nu, i mina drömmar skriver jag texter som är såå Sååå underbara,
Sen vaknar jag och allt är borta, eventuellt inte fullt så underbart i verkligheten som det var i drömmen.

Har mycket ideèr till lägenheten med, ska försöka hinna spackla klart pigtittaren så jag kan måla den, sen är frågan om den ska målas svart eller vit.
Köksbordet skulle behöva lackas det med.. frågan är med blank eller matt lack.
Ska se om jag kan hitta en mindre, BILLIG, hylla att ha i badrummet så man får plats med allt smink. två badrumsskåp duger ju tydligen inte.

Och så måste jag köpa fler stickor, mer garn och knappar så Ninja kan få sitt stickade täcke nångång. Pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0