det råder hysteri

Jag hade egentligen massor jag skulle skriva om inatt, bilder som skulle läggas upp och jag hade redan skrivit stora redovisningar om kvällen innan inuti mitt huvud.
Tyvärr satte mitt illamående stopp för det hela, jag klarade inte av att skriva mer än det jag skrev igår.
Och anledningen till det hela ? - Jag åt inte mindre än 40 köttbullar!
Jo, det är sant. Jag åt och åt och åt av dessa köttbullar som om där inte fanns någon morgondag.
Jag har en tendens att göra så ibland, och det lider jag för även idag.
Jag kommer nog låta bli dessa bullar av kött ett tag nu.
Faktum är att jag inte känner för att äta alls, min kropp jobbar förmodligen fortfarande med att försöka smälta och förbränna gårdagens chockmiddag.

Bra att man kan göra en enda sak utan att överdriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0