det här med tv och natt..

är en underlig, men ack så spännande kombination.
Inatt ska jag låta mig fröjdas av följande:
* Mannen med 80 fruar ( brittisk dokumentär)
* Tjocka barn under kniven (brittisk dokumentär )
* OS i peking (sport)
* Blood in Blood out ( orka se hela..)

Nu är det bara en timme kvar till simpsons, undrar om man skulle baka något under tiden man väntar.
Fast först ska jag kolla grafen om det är nån jag tycker förtjänar en kaka.

Nu har jag kollat, det var Jocke och Veronica!
De kan gott få sig en kaka, båda läser ju min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack för omtanken... mm klart ja läser din blogg =)

Du är ju riktigt duktig på att skriva & få till det bra!...

2008-08-23 @ 14:01:37
URL: http://ztumpan83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0