älta älta älta

Dags att vakna nu hörrni!
Klockan är halv sex, jag sitter och pressar ner en kopp fil med kanel och socker.
Trots att jag inte tål. Dock var fil det enda jag kunde förmå mig att äta, har inte ätit på 12 timmar, mår illa som satan och det hela eskalerar bara om jag öppnar dörren till kylen.
Jobb och mat går inte ihop. Jobb, mat och den här tiden på dygnet är en total katastrof!

Har återigen haft en otroligt lugn natt, de har larmat lite då och då, för att tala om att de finns. Men ingen hysteri som brukligt från vissa...
Lite besvär med att hålla mig vaken, eftersom jag endast kunde sova till ett imorse... och inte blir det lättare för att Ninja ligger uppi ansiktet på mig och drar timmerstockar.

Har nu snart gjort två av fem nätter, me dont like!
Känns så otroligt ensamt, men å andra sidan gör hela mitt liv det just nu.
Och när jag jobbar natt så går det ändå bara ut på att jobba - sova, så det kanske är lika bra.
Fattar inte varför jag fortfarande försöker med vissa. SÅ Otroligt korkat av mig. Nej Elin, nu får det bli skärpning, drop it like it´s hot!
Tack L för att jag fick beklaga mig tidigare inatt, du vet att du är välkommen att göra detsamma närhelst du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0